24 Ekim 2016 Pazartesi

Hakkımızda

Bu bölümü şimdilik 'Hakkımda' diye yazarsak daha iyi olur galiba.

Herkese Merhaba! 

Benim adım Anar Özeser, ben 'DA Sağlıklı Mutfak' diye adlandırdığım kendi evimin mutfağında doğal ve sağlıklı yiyecekler üretiyorum, tariflerini yazıyorum ve resimlerini çekip paylaşıyorum.

Başlangıçta şekersiz ve glütensiz özel beslenen otizmli oğlum için yaptığım bu faaliyetleri sürdürmek ve daha da ileri seviyelere getirmek istiyorum. Bunun için çok çalışıyorum, yeni tarifler üretiyorum, sağlıklı beslenme ve doğal ürünlerle ilgili araştırmalar yapıyorum ve tabii ki de çok çok yemek yapıyorum. 

Özellikle glütensiz, şekersiz doğal ve sağlıklı çiğ pastalar konusunda başarı yakaladım diye bilirim. O yüzden yaptığım bazı ürünlerimi artık sitemde de satışa sunuyorum. 

Şekeri kestiyseniz, sağlıklı ya da glütensiz beslenmeye özen gösteriyorsanız, kilo vermeye kararlıysanız DA çiğ pastalar tam size göre. Çünkü DA çiğ pastalar unsuz, şekersiz, katkısız, koruyucusuz ve başkada kimyasal ürünler katmadan yapılıyor. Glikoz şurubu, krem şanti, krema gibi 'kolaylaştırıcı' ürünler kullanılmıyor. Sadece doğal, sağlığımıza faydalı ve taze ürünlerden yapılan bu pastaları yemekte sadece sevk değil kalite de arayan her kes severek tüketir. 

Her gün 07:00-17:00 arası mutfakta çalışıyorum, Çarşamba ve Cuma günleri öğleden sonra kuryeyle siparişleri yolluyorum. 

Ev mutfağı olmasına rağmen hiç bir hijyen standartları ihmal edilmiyor eldiven, bone, önlük her şey olması gerektiği gibi. 

Şimdilik sadece Bursa içinde dağıtım yapa biliyoruz. Başka şehirlerden işbirliği yapmak isteyen, mekanında ya da dükkanında sağlıklı tatlılar sunmak isteyen her kes benimle iletişime geçe bilir. 

Sağlıcakla kalın!

p.s. Benden son haberler almak istiyorsanız Doğal Alternatif facebook sayfama abone olmayı unutmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder